onsdag 2 februari 2011

Enkel makeover..


Uppdatering av ett gammalt halsband. Jag klistrade på några halvpärlor över texten och så blev det som nytt...

Jag verkar ha tappat lite inspiration till att blogga just nu, därför blir det bara lite sporadiska inlägg nu och då. Men förhoppningsvis får jag tillbaka lusten att uppdatera här snart igen, det kan ju gå lite i vågor det här med att blogga....som ni säkert vet.
Just nu sitter jag och laddar för ännu en arbetsdag. Förhoppningsvis passerar den ganska snabbt så att jag kan få komma hem och måla snart igen, för nu är det inte mycket kvar.

Jag hoppas att ni får en finfin onsdag där ute!

5 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Vilket jättefint halsband!! Det gillade jag erkligen! :-)

Sara Thörnlund Persson sa...

Vilken smart idé! Det vart ju jättefint! Hoppas du finner inspiration snart. Jag gillar din blogg!

HellaBellaDesign sa...

Fin blogg du har - snygga grejor och vilka bilder!!

Sanna sa...

Så enkelt men så effektfullt! Superfint! <3

Sanna/Pysselglädje sa...

Gud vad fint det blev! Det hade jag aldrig tänkt på! Tack för inspirationen!