fredag 2 april 2010

Glad Påsk!

Tänkte bara kika in och önska er alla en riktigt Glad Påsk!
Tyvärr ska jag jobba hela helgen, så det blir inte så mycket påskfirande för min del. Men i morgon ska min sambo och jag hem till mina föräldrar en sväng när jag har slutat jobbet för att äta lite påskmiddag, så ett och annat ägg ska jag väl hinna få i mig!


Idag efter jobbet var jag faktiskt ganska produktiv, trots att jag var helt slut.
Jag satte nämligen igång med brödbak, någonting som jag inte har gjort på mycket, mycket länge..
Tänkte att jag skulle ta med mig brödet som ett bidrag till påskmiddagen i morgon.
Det blev hur som helst "påskbullar med valnötter", ett recept som kommer från senaste numret av ICA´s tidning Buffé (om jag inte minns helt fel).


Brödet blev jättegott och det var inte krångligt att baka heller....bara ett fasligt knådande för en som inte äger en köksassistent, men jag ska absolut göra det igen någon gång.

Hoppas att ni får en härlig påsk med massor av gott att äta!

2 kommentarer:

Call design sa...

Glad Påsk!

Bibbi sa...

Hoppas du får en bra dag på jobbet.
Brödet såg underbart gott ut, måste nog leta reda på buffe tidningen...
Ha en fortsatt bra påsk!
Kramen