onsdag 13 januari 2010

Först till kvarn!


Jag har plockat ihop några ostansade halsband som finns till försäljning just nu!
Det är lite annorlunda modeller som jag aldrig visat här förut...
Så halsbanden finns alltså klara, det enda ni behöver göra är att maila mig vilket halsband ni är intresserade av och vilken text ni vill att jag ska stansa på. Detta gör att leveranstiden borde bli väldigt kort!
Tänk nu på att det är först till kvarn som gäller, om det finns fler som är intresserade av samma halsband så kan jag naturligtvis fixa fler, men då kan leveranstiden bli något längre eftersom jag inte har alla delar hemma nu..

Det som går att stansa är bokstäver från A-Ö, &-tecken, siffror 0-9 och ett litet hjärta..


Modell A:
Ett hjärta med en lite längre, ganska grov kedja.
Hjärtat är ca 55x45mm
Pris: 220:- inklusive frakt




Modell B:
Ett avlångt hjärta med kulkedja.
Hjärtat är ca 40x15mm
Pris: 180:- inklusive frakt




Modell C:

En blank ring med en mycket smal kulkedja (ca1mm bred).
Ringen är ca 23x23mm
Pris: 180:- inklusive frakt


Om ni är intresserade av något halsband så kan ni maila mig på: virkverkstan@hotmail.com
Ni kan naturligtvis även beställa andra halsband av mig precis som vanligt...

Inga kommentarer: