torsdag 12 november 2009

Skaffat häst..?!

För några dagar sedan fick jag för mig att jag skulle sy en häst i lite "dalahäst-stil".
Så då gjorde jag det...



Den blev väl sådär....
Framifrån ser den ut lite som en enhörning! Haha!
Var väl inte tanken direkt...men, men..
Jag funderar på att göra en annan variant sen, men det får bli ett senare projekt det..

I morgon har jag tänkt att ta tag i köket!
Min tanke är att hela helgen ska tillägnas åt köksrenovering "a la budget"!
Ska bli kul att se hur långt jag hinner på en helg...
Självklart vet jag att det kommer ta mer än en helg för att få så som jag vill ha det, men helst av allt skulle jag vilja hinna med att tvätta alla ytor som ska målas, måla tak, måla skåpsstommar, spackla och slipa, tapetsera och lite annat småfix...
Haha! Vi får väl se hur det går med den planeringen!

Nu ska jag nog sy ett kuddfodral...kanske...

2 kommentarer:

VvW Design sa...

Men vad söt hästen blev! Jag ÄLSKAR Dalahästar.
KRAM

Ankan sa...

Åhh va fin Anna! Spelar ju ingen roll om det är en dalahäst eller en unicorn! Lika lovely båda! ^^