tisdag 10 november 2009

En ny dag...


Glaskupan är ett loppisfynd och dekorationerna är arvegods.

God morgon alla härliga människor!
Idag har jag massor att stå i (som vanligt..)..
Men jag behöver nog en till kopp kaffe och en varm dusch först! För jag fryyyyyser!! *burrr*
Min sambo och jag måste ha helt olika termostater i kroppen, för han tycker jämt att det är alldeles för varmt medan jag tycker att det är alldeles för kallt!
Jag ligger jämt nerbäddad med raggsockor och pyjamas när vi ska sova....inte så sexigt kanske, men väldigt varmt och mysigt!


Nu på morgonen har jag faktiskt gjort klart ännu en virkbeställning, så nu är det bara att hugga in på nästa!
Det blir en hel del virkat nu...
Idag hoppas jag också att jag kan visa en bild på en grej som jag virkade klart för ett bra tag sen...men som jag har glömt av att ta kort på!

Vi höres!

Inga kommentarer: