måndag 8 december 2008

Vilken miss!

Jag hade tänkt lägga upp min tävling idag, men såklart glömde jag kameran hos min mormor när jag var där och bakade pepparkakor i helgen!! Typiskt!
Så ni får nog vänta nån dag till...hoppas ni håller ut!;-)

Tack så hemskt mycket för era glöggtips förresten, nu ska här provas glögg!=)
Det blev dock min kära sambo som fick äran att köpa årets första glögg så han fick bestämma sort. Han köpte Snälleröds glögg. Den va helt ok! Klassisk glöggsmak, snyggt förpackad och dessutom ekologisk!! Kan inte bli så mycket bättre!=)

Nej, nu måste jag sätta på mig en till tröja och tända några ljus för vi har så fruktansvärt kallt här hemma! Burr!!!

3 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Ja det är bra att ha en ursäkt för att få tända riktigt många ljus...
Väntar på din tävling.
Kram Anna

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej här var det mysigt. Ja , det går mycket ljus så här års.

Englagård sa...

Hej, här har jag kollat förut. Kul att du vill vara med och tävla.

Lycka till
kram Karina