måndag 20 oktober 2008

Virkdille!

Jag gillar ju att pyssla med det mesta och nu har jag blivit helt besatt utav att virka!!
Det började med att jag skulle virka en pläd och sen blev jag fast!
Så hela helgen har jag virkat, virkat och virkat!

Så nu...får jag lov att bjuda på några "nygräddade" bakelser kanske?!;-)


Min sambo tycker att jag är helt knäpp som sitter och håller på, men jag älskar det!=)
Min tanke är att jag skall fylla ett två-vånings kakfat med olika bakverk och sen skall min sambos treåriga dotter få det i julklapp! Det blir hon nog glad över...men vilket liten flicka skulle inte bli glad över att få dessa smarriga godsaker att leka med?!=)
Ser iaf mycket trevligare ut än alla dessa plastleksaker som finns..
Kakfatet kan ni förresten se lite utav på det första kortet...det fyndade jag på en second hand butik i helgen. Superfint!

Jag har även virkat en liten tummen-figur..

Ganska charmig liten prick det där!=)

Inga kommentarer: