onsdag 8 oktober 2008

Några julkort..

Tänkte att jag skulle "inviga" den här bloggen med att visa ett par julkort som jag har gjort..

Detta är ett kort med en magnoliastämpel målad med promarker pennor.
Bakgrundspapperet som det står "god jul" på har jag gjort själv i datorn..



Ett kort med en stämpel från housemouse målad med promarker pennor och utstansade snöflingor med glitter på.


Mitt nyaste projekt...eller iaf hade jag tänkt att det ska bli mitt nya projekt, det är att jag ska lära mig att sticka!!=)
Jag vill kunna sticka efter beskrivning...verkar så himla skoj på nå vis.
Så nu ska jag bara hitta på en beskrivning av något som jag vill göra och sen ska jag dra hem till mammsen och så ska hon få visa mig!
Blir det av så får ni naturligtvis se resultatet här sen!=)

Häj sväjs!

Inga kommentarer: