torsdag 22 mars 2012

30-års kort!


För ett par månader sedan fyllde min storebror 30-år och i samma veva fyllde även hans fru år så då passade jag på att göra ett par födelsedagskort.
Kortet till min bror - som är ett "magiskt" kort - hittade jag inspiration till (som så många gånger förut) hos Tesa.


Kortet till min brors fru är av en lite enklare vikning och inspirationen till det kom ifrån internet någonstans. Tyvärr vet jag inte riktigt var.

Nej, nu kan jag inte sitta här och slöa längre. Måste hoppa in i duschen innan det är dags för en cykeltur till jobbet!
Hoppas ni får en fin dag i vårsolen!

3 kommentarer:

MammaElva sa...

Ska på födelsedagskalas i morgon så det var bra tips!

Två Små Gryn sa...

Riktigt fina kort. Jag kommer nog att "låna" idén!

Anonym sa...

Så fina kort. Riktigt kul idé att man kan dra och öppna dom :)