onsdag 24 februari 2010

Tro, hopp och kärlek...



Jag satte upp ett väggord ovanför sängen i sovrummet för ett tag sen..
Det betyder ungefär "tro, hopp och kärlek, och störst av dem är kärleken".
Jag blev rätt nöjd faktiskt!


En annan trevlig sak är att min kära sambo äntligen har gått med på att jag kan få måla om sängen!
Just nu är den mörkbrun, men om en förhoppningsvis ganska snar framtid kommer den ha bytt skepnad..
Jag kan avslöja att den faktiskt inte kommer bli vit....utan....ähh...ni får se sen!

Glöm inte av att anmäla er till min lilla utlottning!

2 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

Oj, vilken mysig blogg det var här!! Vilken tur att du hittade till mig, för då hitta ju jag hit... :D
Vad massa fina grejer - tycker så mycket om dina virkade små figurer! Är det egen design?
Va kul att du ville vara med i min utlottning - lycka till!
Jag vill givetvis vara med i din tävling, så jag ska anmäla mig i inlägget!
Ha en bra dag,
Marie

Lillsnörpa sa...

Så fint det blev! Det var jättefint att sätta texten på en mönstrad tapet!