torsdag 31 januari 2013

Fabriken - Januari Moodboard


Jag har haft ett ganska långt uppehåll från Fabriken av olika anledningar, men nu tänkte jag försöka sätta igång igen.

Veckans torsdagstema är Januari Moodboard och det blir väl ingen större överraskning här precis.
Min lilla kille är den som förgyller mina dagar och tar upp störst del av min tid för tillfället.
Även om jag försöker mig på en hel del pyssel och olika projekt så får det oftast ta ett steg åt sidan.
Jag påbörjar inte längre något med några större förhoppningar om att det ska vara klart inom en viss tid, det får helt enkelt ta den tid det tar.

Kika in på Fabriken fler moodboards!


1 kommentar:

Carolina sa...

Vilka underbara bilder! Finns det något vackrare? Det är förstå gången jag är på din blogg men hit återkommer jag gärna. Mycket fint!!
Kram carolina