torsdag 11 augusti 2011

Den här veckan....


Jag fick ännu en beställning på en fotbollstårta ev en annan arbetskamrat.
Denna gång bestod fyllningen av marabou mjölkchokladfluff och hallonmousse, spacklad med grädde och täckt och dekorerad med sugarpaste.
Hoppas att det smakade!


Även denna gång ville beställaren även köpa ett smycke i 925 Sterling silver.

För övrigt så har jag inte gjort så himla mycket mer än att jobba nu i veckan. Blev en heldag igår, från 7:00 till 21:30 så idag känner jag mig lite tung i huvudet..
Men det är bara att bita ihop. Jag har ett eftermiddagspass och ett förmiddagspass kvar sen är jag ledig över helgen.
Tänk bara om det kunde bli fredag eftermiddag snart...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara saker du gör! Kram

Blixtrande Idéer sa...

Har kollat runt lite på din blogg och vilka underbara tårtor du gör!