onsdag 15 december 2010

Hjärtliga julklappar!


Hur går det med julklappsinköpen?!
Själv är jag faktiskt nästan klar....jag har några få kvar bara men jag vet vad jag ska köpa så det borde inte bli några större problem. Det värsta som finns är väl att vara ute dagen innan julafton med en massa julklappar kvar att handla och ingen som helst fantasi eller idé om vad man ska köpa...
I år har jag dessutom beställt dom flesta julklapparna på internet, så jag har inte ens behövt lyfta på rumpan för att fixa julklappar. Det är så himla behändigt när man kan sitta i lugn och ro och fundera och jämföra priser..

På bilden ser ni förresten en julbeställning som jag hoppas har kommit fram till sin nya ägare vid det här laget.
Det är två ganska stora hjärtan i silverpläterad nickelfri metall med en lite längre och grövre kedja.
Priset på dessa är 200:- st inklusive frakt.
Perfekta om man vill stansa in lite längre budskap.

Nu måste jag bege mig ut i kylan på en hundpromenad och sen har jag en hel del julklappar att slå in!
Kram på er!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev super nöjd med dessa halsband, tusen tack! MVH // Linda

Petra / Popetotrora sa...

Jag är också nästan klar med klapparna. Riktigt skönt att inte behöva tänka på det de sista dagarna innan jul. :-)

Hjärtana ser jättefina ut!