onsdag 15 september 2010

Jag är nr 121!

Idag kan man skåda instruktionerna till min färgglada boll på fina bloggen:
365 saker du kan slöjda.
Om ni aldrig har varit in på den sidan förut så tycker jag absolut att ni borde avvara några minuter och kika in där. Det är en sida full av inspiration och pysselidéer!

Jag ligger förövrigt fortfarande hemma och snörvlar!
Fick tillbaka lite av mitt förlorade luktsinne igår iaf, men jag vet inte riktigt om det var bra eller dåligt. Det resulterade nämligen i att jag fick lov att samla mina sista krafter och duscha av hunden, som tydligen hade rullat sig i någon fiskluktande substans!! *urk*
Hela hunden stank verkligen, men nu doftar hon lavendel istället....myyyycket bättre!


Jag hatar att vara sjuk, jag har alldeles för mycket idéer och projekt för att ligga still och bara vara...
Vill ju göra en dörrkrans, plocka svamp, sy en klänning,  gå på loppis, färga håret, klippa håret, klippa hunden, träna, baka...mm. mm.
Än så länge har jag bara orkat virka lite, bland annat dom små bäbis-tossorna som ni ser på bilden. Mycket enkelt (engelskt) mönster som jag hittade här!
Men jag tror iaf att förkylningen har börjat vända och gå mot det bättre nu.
Om det kunde gå liiiiite fortare bara...

4 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Lätta att göra? Nej, jag skall försöka göra din lilla boll ... försöka!
:)

Jennie sa...

Vad kul att du är med på 365 saker.... Och krya på dig!

Tina sa...

Hej Anna!!!
Åh, men Gud va söta!! Jag bara älskar dem.. finns dem att få i rosa? vad kostar de?

Usch, inte kul att vara sjuk!!
Hoppas baskeluskerna snart flyttar ut & du blir frisk!
Krya på dig! Kram Tina

Sofia Andersson sa...

Jojo! Jättefin är den, bollen!
Tack för ditt bidrag :)
/ Sofia