torsdag 29 oktober 2009

Glöm inte bort att minnas...



Har ni laddat upp med godis inför halloween-helgen än?
Själv handlade jag ett par påsar idag...för säkerhets skull..
(Vill ju inte få några ägg på fönsterrutorna direkt!)

Jag kommer inte fira halloween på något speciellt vis. Inget pynt och utklädning här inte!
Eller...nu ljög jag en aning faktiskt..
En liiiten grej har jag faktiskt pyntat med, men det visar jag i morron eller på lördag.

Jag tycker nog bättre om att fira allhelgonahelgen på "svenskt vis"...dvs. gå till gravarna och tända ljus och minnas..
Det är liksom något magiskt med att gå på "körrgårn" på kvällen på allhelgona...

Glöm inte bort den här helgen, att minnas de nära och kära som har lämnat sin plats här på jorden, men som alltid kommer ha en plats i era hjärtan!

1 kommentar:

Malin E sa...

Åh vilken fin skål får man fråga vart du köpt den??
Kram Malin