fredag 12 oktober 2012

Air Wick


Jag har fått möjligheten att Buzza om Air Wicks nya doftpinnar.
De två dofterna som jag provar heter Cool Linen & White Lilac och Midnight Blackberry & Vanilla Silk.
Än så länge gillar jag nog "Cool linen" mest, den doftar fräscht och lite som nytvättad tvätt. För tillfället passar den ganska ypperligt i vårt badrum eftersom vi byter blöja på vår lilla son där. Och alla ni som har barn vet nog hur det kan bli att lukta ibland!

Dock är dofterna väldigt starka, så det här är nog ingenting som passar doftkänsliga personer.
Den första förpackningen jag provade var "Midnight Blackberry" och testade då med att stoppa i tre pinnar, men ganska så snart tog jag ur allihop och körde helt utan pinnar istället. Då blev doften lite mer behaglig. Tänkte att jag kanske kan börja stoppa i pinnar igen sen när doften har börjat avta.
På den andra som jag provar just nu ("Cool linen") har jag faktiskt låtit skyddshylsan sitta kvar och så har jag kört ner tre pinnar rakt igenom den. Tänkte att det kanske inte blir fullt lika starkt doft då, men det visar sig.

Vill du också bli medlem i Buzzador?
Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är Annsingen83):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Annsingen83>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Annsingen83

Om du vill veta mer om vad en Buzzador gör innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=Annsingen83&lang=SE>http://www.buzzador.com?refstr=Annsingen83&lang=SE

1 kommentar:

Linda.. sa...

Man behöver ju inte vara en sådan där bussagrej när man har en kompis som är det ;)

Doftgrejen blev för stark på vår lilla toalett. Så den har fått flyttat ut i köket. Passar faktiskt bättre där, fast man inte kan tro det.

Eller så är det för att doften börjat ge sig en aning.

Kram på dig du otrolige!