onsdag 16 maj 2012

Projektarbete

Halsband i 925 Sterling silver

Just nu håller jag på med 1000 projekt här hemma. Samtidigt. Känns det som iaf...
Ett liiiitet projekt som blev klart här om dagen är det här halsbandet som en arbetskamrat beställde.
Förhoppningsvis ska jag väl snart kunna färdigställa en del av allt annat jag pysslar med också, men än så länge fattas det en del småfix innan det är helt klart.
Och sen är det ju ganska svårt att få tiden att räcka till för allt man vill göra, när det finns så mycket man borde göra. Om ni förstår vad jag menar. Fönstren blir inte tvättade av sig själv bara för att jag sitter vid symaskinen, hunden blir inte rastad bara för att jag målar om en byrå och maten blir inte lagad bara för att jag virkar på en filt. Allt måste liksom klaffa.
Men jag klagar absolut inte, det är en lyx att få pyssla med det man tycker om även om jag ibland anser att dygnet har för få timmar...

Inga kommentarer: