fredag 24 december 2010

God Jul!


Med en bild på några halsband som jag gjort till jul vill jag önska er en riktigt god jul och ett gott nytt år!
Jag har varit lite inaktiv här på bloggen de senaste dagarna, som så många andra har jag haft så mycket annat att pyssla med så här inför jul.
Jag vill också passa på att tacka alla ni som gjort beställningar av mig, det är så himla kul att ni uppskattar det jag gör och jag hoppas att jag kan återkomma nästa år med en massa nya idéer!
Tack även för alla fina kommentarer som trillat in under året, det är så kul att läsa och även om jag fortfarande är alldeles för dålig på att svara så uppskattar jag varenda ord!

Sköt om er nu och ta det lugnt i jultrafiken så syns vi nästa år!
Kram Anna

4 kommentarer:

Helena sa...

Ha en riktigt fin jul du också!

Plutt sa...

Vilka fina smycken!

God jul på dig med! :D

Lina sa...

Vilken fin blogg :)

Jag funderar vart köper du dina verktyg, och brickor i silver....min dotter fyller snart år och detta står högst på hennes önskelista :)
God fortsättning /Lina

Unknown sa...

Underbart söt julstrumpa Gott Nytt År!