onsdag 14 juli 2010

Sommar!


Jag har (som så många andra) inte riktigt tid att blogga för tillfället..


Dels för att det äntligen har blivit sommar med massor av sol och värme, och vem vill sitta inne vid datorn då..?!
Men den största anledningen till mitt lilla bloggavbrott är nog ändå den här lilla filuren..


Hon har varit hos oss i lite mer än en vecka nu, och jag ångrar inte en sekund att vi skaffade henne!
Visst kräver hon väldigt mycket passning, det är ju trots allt en liten bäbis, men det är det helt klart värt.
Hon är så himla underbar, vår lilla prinsessa!

Nu har jag två arbetspass kvar på jobbet, sen väntar 4 veckors semester!!
Det ska bli helt ljuvligt!
Jag kommer säkert titta in till er och skriva några rader då och då....men förhoppningsvis blir det fint väder så att jag kan vara utomhus och njuta istället.
Hoppas ni får en toppenbra sommar!

Ps. Jag tar fortfarande emot beställningar under sommaren...

4 kommentarer:

Manduzana stickar sa...

Vad häftigt med virkade glassar! Det har jag inte sett förut.

Helena sa...

Härliga glassar du har gjort och för en bedårande söt hund! Vad bra att du fick henne nu när du ska semester, och ni kan lära känna varandra. Trevlig semester.

Tina sa...

Hej vännen!!!
Jag känner som du! har inte heller riktigt haft tid el lust att sitta vid datorn. Men det blir nog bättre när hösten börjar krypa sig inpå =)
Åh, vilken underbar liten vove du köpt!! Jag har just passat min systers hund i 1.5 vecka & jag saknar honom nått så in i bomben. Grät idag när jag vaknade & han inte va här..snyft...
Hoppas du mår bra & att du har en helt underbar sommar med din nya familjemedlem<3 vad är det för ras?

Vill bara ge dig en varm kram & hoppas du snart är tillbax i bloggvärlden för du är saknad!!
Varm kram Tina

Helena sa...

Vilken sötis! Förstår att du har fullt upp!!
/Hella