lördag 11 april 2009

Vad ska detta bli?!!


Jo....det blev ju en brandbil...såklart!!;-)



Den här fick min lillebror när han fyllde år. Han fyllde dock 22 år så han slutade nog leka med bilar för ett bra tag sen, men eftersom han nu utbildar sig till brandman så tyckte jag att det skulle funka bra som en lite kul grej!
Det är förövrigt hans smeknamn som står på reg. skylten..


En ny bakelse som kommer finnas till försäljning inom kort...

Tänkte även visa en vetekudde som jag har gjort som present till min svägerska. Jag broderade in hennes initialer för hand...första gången jag har broderat sådär, men jag är himla nöjd!



Hon fick även ett halsband av mig...


Idag har jag jobbat och sen bar det av till mina föräldrar för att äta påskmiddag! Det var verkligen supergott, vilket resulterade i att jag nu är supermätt!!
Jag är nog den enda här i "bloggland" som inte har ett endaste litet dun här hemma så långt ögat kan nå..
Jag är inte så intresserad av påsken så det har inte blivit av att köpa nåt påskpynt. Tror jag ev har nån gammal trätupp någonstans...hmm...
Men nästa år ska jag nog försöka fixa lite påskris iaf....det ser ju himla trevligt ut när andra har det!=)

Nu ska jag slänga mig framför tv:n ett tag och försöka smälta maten..

Hoppas ni får en fortsatt trevlig påsk!!

14 kommentarer:

Zanna sa...

Vilka härliga kreationer!! Jätte fin brandbil :)

Sunna sa...

Jag föll som en fura, brandbilen är underbar, den måste du skriva mönster på

Pysselanna sa...

Vilken underbar brandbil och bakelse, superfina!

Ankan sa...

Va grym du är Anna! Jättefina skapelser! :D

Jeanette sa...

Hej Anna! Tack än en gång för halsbandet. Det är så fint! Du gör så otroligt fina saker och man vill bara ha och ha... Eftersom jag inte fixar sånt där själv, är det jättebra att ha en sån sida som din att återkomma till. Jag hoppas din påsk varit bra? Hälsningar Jeanette

Penseldraget sa...

hej anna
va kul att du deltar i min utlottning, 2 lotter ligger nu till dig i min låda =) Lycka till!!! men nu måste jag kika runt lite mer hos dig och ditt fina pyssel =)
kram pia

lolla sa...

hejsan
oj vad fin brandbilen var... bakelsen såg riktigt läcker ut,du är ju super duktig..
var har du beställt smycket ?
kram lolla

Assi sa...

Jag tycker verkligen du ska vara nöjd med vetekudden. Superfin! Fin brandbil och bakelse också
Assi

PetramedAochE sa...

Gud vad duktig du är!

Kikar in med ett litet tips om att du kan vara med och tävla om smycken (bl a namnsmycken) i min blogg!

http://www.petramedaoche.se/?p=552

Nadja sa...

Vilken härlig brandbil!!! Kommer du sälja sådana??
kram

Mimmi Svensson sa...

Hej på dig.
Halkade in på din underbara blogg!!! blev helt såld på det halsband du har här i nditt inlägg. vad kostar ett sådant???
Ha det bra.
Mvh Mimmi Svensson

ewushka sa...

Du är inte alls ensam om att inte påskpynta. Vi har inte en pryl framme.
Söt brandbil!

Pixi sa...

Vad fina saker du gör! Jättesnygga saker..Vad tar du för halsbanden,o vetekudde? ? Önskar dej en underbar helg! Kram =)

ANNAANNA sa...

Brandbilen e ju bara föööör fin, väldigt kul med lite udda saker också.